متن و ترجمه آهنگ Enrique Iglesias – Love To See You Cry

.....................



متن و ترجمه آهنگ Enrique Iglesias – Love To See You Cry

Maybe I just wanna touch you For your warm inside again

شاید من فقط به خاطر گرمای وجودت،بخوام باز تو رو بغل کنم

Maybe I just wanna hurt you The sweetest pleasure is me

شایدم فقط بخوام اذیتت کنم؛چون بیشترین لذتُ خودم می برم

I don’t know why, why

نمی دونم چرا؛ چرا

But I love to see you cry

ولی دوست دارم گریه کردنتُ ببینم

I don’t know why, why

نمی دونم چرا؛ چرا

It just makes me feel alive

فقط باعث میشه بی قرار شم

Are you coming to the moment ?When you know your heart can break

با اینکه میدونی قلبت ممکنه بشکنه،خودتُ به من می سپاری؟

I’m inside you, I’m around you

من درون تو هستم؛ من کنارت هستم

I just wanna hear you cry again

دوست دارم بازم صدای گریه کردنتُ بشنوم

I don’t know why, why

نمی دونم چرا؛ چرا

But I love to see you cry

ولی دوست دارم گریه کردنتُ ببینم

I don’t know why, why

نمی دونم چرا؛ چرا

It just makes me feel alive

فقط باعث میشه بی قرار شم

I don’t know why, why

نمی دونم چرا؛ چرا

But I love to see you cry

ولی دوست دارم گریه کردنتُ ببینم

I don’t know why, why

نمی دونم چرا؛ چرا

But it just makes me feel alive

فقط باعث میشه بی قرار شم

You don’t know how much it hurts When you fall asleep in my arms

نمی دونی وقتی تو بغل من خوابت می بره، چه دردی داره

Live this night before the morning comes

قبل از اینکه صبح بشه، امشبُ زندگی کن

I wanna run away, I wanna run away

من میخوام فرار کنم، میخوام فرار کنم

I don’t know why

نمی دونم چرا

I don’t know why

نمی دونم چرا

I don’t know why

نمی دونم چرا

I don’t know why, why

نمی دونم چرا، چرا

But I love to see you cry

ولی دوست دارم گریه کردنتُ ببینم

I don’t know why, why

نمی دونم چرا، چرا

It just makes me feel alive

فقط باعث میشه بی قرار شم

I don’t know why, why

نمی دونم چرا، چرا

But I love to see you cry

ولی دوست دارم گریه کردنتُ ببینم

I don’t know why, why

نمی دونم چرا، چرا

But it just makes me feel alive

ولی باعث میشه بی قرار شم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: متن اهنگ، ،

نوشته شده توسط hadiss در چهار شنبه 23 مهر 1393

و ساعت 18:42



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dar-aghosh-bad ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مطلب
متن اهنگ
کد اهنگ
کتاب
تایپی
بیوگرافی
بازیگران
نویسندگان
خوانندگان
عکس
عکس با نوشته عاشقانه و غیره....
عکس عاشقانه بدون نوشته
عکس خوانندگان
عکس بازیگران
شهاب حسینی
ترول
دانلود اهنگ
انه شرلی




hadiss
pari




همدل
دلتنگ
خوبی ها
وبلاگ مجید اصغرزاده
عشقانه های شرجی
همه جوره (کره ای)
مجله خبری تماشا.خبر.اخبار.سرگرمی.
شعر عاشقانه
طناز چت
چت روم طناز
ما پنج نفر
تنها
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گمشده و آدرس  dar-aghosh-bad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












عکس , کارت پستال , عکس عاشقانه , عکس با نوشته , عاشقانه،کارت پستال،کارت پستال احساسی،کارت پستال تنهایی،کارت پستال عاشقانه،کارت پستال عاشقانه غمگین , متن , متن اهنگ , apk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان اعدام یا انتقام, دانلود رمان اعدام یا انتقام apk, دانلود رمان اعدام یا انتقام epub, دانلود رمان اعدام یا انتقام jar, دانلود رمان اع , pk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان شکوفه اشک, دانلود رمان شکوفه اشک apk, دانلود رمان شکوفه اشک epub, دانلود رمان شکوفه اشک jar, دانلود رمان شکوفه اشک java, دانلود رمان , عکس عاشقنه با نوشته , زندگی , جوک طنز زندگی , رسم زمونه , انیشتن , پدر و مادر ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin